Wedden op voetbal | Wedtips | Toto Tips | Wk Voetbal 2010

Wedden op Eredivisie, Jupiler League, WK Voetbal, Wednieuws, Toto tips, Wedtips

Davydenko gelooft in eigen onschuld

Posted by wedden op 27/06/2008

Nikolai Davydenko denkt te weten waardoor hij betrokken is geraakt bij de meest opzienbarende omkoopzaak in het tennis. het lijkt erop dat een gesprek dat hij had met zijn vrouw op de tennisbaan ervoor gezorgd heeft dat er opvallend veel ingezet werd op zijn wedstrijd tegen de Argentijn Martin Vassallo Aguello.

In de wedstrijd tegen de Argentijn die Davydenko vorig jaar in Sopot speelde, gaf Davydenko voortijdig op. Dat deed alle alarmbellen rinkelen bij Betfair want er waren opvallend hoge bedragen ingezet op winst van Vassallo.

Davydenko zegt, “ik heb op de baan wat woorden gewisseld in het Russisch met mijn vrouw waaruit af te leiden was dat ik last had van een blessure en misschien wel wilde opgeven of niet eens wilde spelen. Het kan zijn dat iemand dat gehoord heeft en daarom zoveel ingezet heeft.”


“Ik denk dat ik onschuldig bevonden word, als er iets gevonden was hadden ze het me al wel verteld.”

Volgende maand komt er een rapport uit over het onderzoek naar Davydenko.

Geef een reactie

 
